בחסדי שמים: החובש שנפצע בפיגוע שוחרר לביתו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בחסדי שמים: החובש שנפצע בפיגוע שוחרר לביתו

    פצוע הפיגוע בקרית ארבע, עופר אוחנה, שוחרר הבוקר מאשפוז במחלקת השיקום בהדסה הר הצופים, לאחר טיפול ממושך כשהוא במצב טוב ועומד על שתי רגליו

    צילום: דוברות הדסה
    21:46
    05.05.24
    אבי מימרן No Comments on "עברתי שבעה מדורי גיהינום, הקב"ה הציל אותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חובש הצלה ללא גבולות יו"ש, עופר אוחנה (51) שנפצע לפני חודש וחצי בפיגוע בקרית ארבע, שוחרר היום (חמישי) מבית החולים הדסה הר הצופים, לאחר תהליך שיקום.

    מנהלת מחלקת השיקום בהדסה הר הצופים, פרופ׳ איזבלה שוורץ, מספרת כי אוחנה נלחם בכל כוחותיו כדי לשוב אל היכולות שאיבד בעקבות פציעתו הקשה. "עופר נפצע באורח קשה ביותר וסבל מפגיעות רבות. הוא הופנה למחלקת השיקום בהדסה הר הצופים כדי להתחיל בעבודה הקשה באמת. צוות המחלקה, רופאות ואחים ואחיות, פזיותרפיסטים, עובדים סוציאליים ומרפאים בעיסוק, ליוו אותו יום יום בטיפולים שונים, במקצועיות ובהמון סבלנות ונטעו בו אמונה עצמית ותקווה. הוא הוכיח כמה שהוא חזק ואכן עבר ועודנו עובר תהליך מדהים. הוא ימשיך בטיפול בשיקום יום בהדסה הר הצופים ויזכה למעטפת מקצועית על מנת לחזור למעגל חייו הקודם, כך שהצוות כולו ימשיך ללוות אותו במסירות".

    בפרידה מהמחלקה אמר אוחנה: "אני מודה לצוות בהר הצופים על הדרך הארוכה ועל המקצועיות שתמיד מלווה במאור פנים. הם לא ויתרו לי לרגע. בזכותכם אני יוצא מחוזק היום לביתי, מצליח ללכת ולחזור לעצמי. יש לפני עוד דרך ארוכה של שיקום, אבל אני מאמין בע"ה שיהיה בסדר. תודה לעם ישראל, לכל מי שדאג והתפלל לשלומי כל העת ותודה למשפחתי".



    0 תגובות